domingo, 20 de marzo de 2016

La paradeta del Mercat ImPorta

¡Hola a todos!

Como os explicamos, la semana pasada estuvimos por primera vez en el Mercat ImPorta de Nou Barris, en Barcelona. Pusimos nuestra paradeta scrapera y pasamos una mañana soleada muy entretenidas.

La verdad es que fue una experiencia muy bonita y seguro que repetiremos en este mercado y otros que puedan surgir en el barrio.

De momento os dejamos unas fotos de nuestro rincón, que nos quedó muy mono :)
¡Feliz semana!

---

Hola a tots!

Com us vam explicar, la setmana passada vam estar per primer cop al Mercat ImPorta de Nou Barris, a Barcelona. Vam posar la nostra paradeta scrapera i vam passar un matí solejat molt entretingudes.

La veritat és que va ser una experiència molt maca i segur que repetirem en aquest mercat i altres que vagin sorgint al barri.

De moment us deixem unes fotos del nostre raconet, que es va quedar molt maco :)

Bona setmana!

jueves, 10 de marzo de 2016

Mercat ImPorta

¡Hola de nuevo!

En Scric&Scrap estamos trabajando a tope creando y planificando nuevos talleres, pero esperamos ponernos en breve a actualizar el blog e informaros de todos nuestros proyectos.

Por ahora nos alegra anunciaros que este sábado 12 de marzo pondremos una paradeta muy scrapera en el Mercat ImPorta de Nou Barris! Así que ya sabéis, si os apetece saludarnos estaremos en la Plaza de Sóller a partir de las 10h, durante toda la mañana.

¡Nos encantará veros allí!

---
Hola de nou!

A Scric&Scrap estem treballant de debó creant i planificant nous tallers, però esperem posar-nos aviat a actualitzar el blog i informar-vos de tots els nostres projectes.

Per ara ens alegra anunciar-vos que aquest dissabte 12 de març posarem una paradeta molt scrapera al Mercat ImPorta de Nou Barris! Així que ja sabeu, si us ve de gust saludar-nos estarem a la Plaça de Sóller a partir de les 10h, durant tot el matí.

Ens encantaria veure-us allà!